Hoe krijg ik vertaling weer op Facebook?

Opgelost
opahans38 - Gewijzigd op 13 nov 2018 om 22:31
 PaulaStopa - 25 okt 2023 om 10:19
hoe krijg ik vertaling weer op facebook

2 reacties

Roel Blomsma Gepubliceerde berichten 239 Inschrijfdatum maandag 27 februari 2017 Status Lid Laatste deelname 20 juli 2021 1.377
17 mrt 2018 om 05:07
Beste Opahans,

Om een taal weer te laten vertalen in je facebookberichten kun je het volgende doen:

Ga naar Instellingen > Taal > Vertaalvoorkeuren voor nieuwsoverzicht en klik op de Bewerken-knop die staat weergegeven naast Welke talen moeten niet automatisch vertaald worden?. Als daar talen staan aangegeven moet je die verwijderen.

In hetzelfde menu staan onder het kopje Welke talen spreek je? een aantal talen. Klik alle talen behalve Nederlands weg.

Klik vervolgens op Wijzigingen opslaan.

Nu worden alle berichten in een andere taal weer vertaald.

Laat ons weten of het gelukt is!

Met vriendelijke groet,
RoelCCM
Roel Blomsma

Redacteur & Social Media Manager - CCM Nederland

25
dit lukt dus niet, vertalen werkte prima, op een zeker moment ineens niet meer en alle instellingen staan zoals bovenstaand. Ik heb al alles gewijzigd en nogmaals opnieuw juist ingesteld maar het lukt dus niet meer.
0
Nabukudonosor Gepubliceerde berichten 1 Inschrijfdatum maandag 12 november 2018 Status Lid Laatste deelname 12 november 2018
12 nov 2018 om 21:52
Heb hier juist het zelfde probleem,alles al geprobeerd lukt niet,spijtig heb familie in Argentinie en had graag hun Spaanse berichten kunnen bekijken.Wanneer mijn zoon een bericht krijgt staat er onder vertaling bekijken en bij mij met zelfde instellingen staat het er niet bij.
0
Word lid